שינוי/ביטול הזמנה

שינוי/ביטול הזמנה
 
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים:
אימייל לתמיכה: [email protected]
טלפון לבירורים: 03-7410000
 
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה "תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמודי הבית. הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל ) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה.
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי, יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון,
בטלפון 03-7410000 או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: [email protected]
 
דרכי ביטול:
ניתן לבצע ביטול הזמנה שנעשתה באתר באמצעות מסירת "הודעת ביטול";
"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה.
ניתן למסור הודעת ביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 03-7410000 ובהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: משרדי מלון דריסקו, רחוב אוארבך 6, תל אביב.
ב. בדואר רשום לכתובת: משרדי מלון דריסקו, רחוב אוארבך 6, תל אביב.
ג. בדואר אלקטרוני [email protected]
ד. בפקס שמספרו 1533-7410000
ה. באינטרנט - דרך "תיק ההזמנות" באתר: https://www.thedrisco.co.il/myreservations/login
 
דמי ביטול:
ביטול או שינוי בפרטי ההזמנה של חדרים שיתקבל עד 72 שעות לפני תאריך ההגעה בשעה 12:00 (שעון ישראל) לא יחויב בדמי ביטול.
במקרה של ביטול או שינוי לאחר מכן ועד השעה 12:00 (שעון ישראל) בתאריך ההגעה יחויב בגין לילה אחד לכל חדר שהוזמן. החיוב יבוצע עי המלון באמצעות כרטיס האשראי שהוזן במערכת.
במקרה של ביטול או שינוי לאחר השעה 12:00 בתאריך ההגעה או במי של אי הגעה ללא הודעה כלל, תחויב מלוא עלות ההזמנה.
 
מדיניות ביטולים עבור מחירון ללא אפשרות החזר: 
ההזמנה לא ניתנת לביטול. אפשרי שינוי אחד ולא יאוחר מ 5 לילות לפני יום ההגעה לתאריך אחר. במקרה ומחיר ההזמנה לאחר השינוי יהיה גבוה יותר – המלון יחייב את ההפרש מסכום ההזמנה המקורי טרם השינוי. במקרה ומחיר ההזמנה לאחר השינוי יהיה נמוך יותר – לא יחול החזר כספי.  
הסכום הכולל של ההזמנה ייגבה ביום ביצוע ההזמנה בעת קישור מאובטח לתשלום בכרטיס אשראי 
במקרה של אי הופעה ו/או בקשה לביטול – לא יינתן החזר כספי.  
במידה ולא יהיה אפשרי לחייב את האשראי, האורח המלון רשאי לבטל את ההזמנה בכל עת.
 
 
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 03-7410000 ונחזור אליכם בהקדם.